onsdag 22 juni 2011

Lycklig

Som jag sa, jag bloggar numera endast när jag känner för det och precis så är det. Skönt som tusan. Annars flyter livet på bra, drar med mig bästis till Smögen imorgon och om två veckor glider vi runt på Rhodos och stannar där all swedish summer long, bartenderutbildning och jobb är det vi ska sysselsätta oss med där nere dagarna i ända. Och sen börjar livet again, (i september månad dock) och då är det fullspäckat även där. Jag ska börja på min bok, ta tag i rösten och även modellandet samt börja jobba häcken av mig!!! Ja ni både ser och läser ju själva, jag har en hel del inbokat och vet precis hur mitt liv ser utt ett tag framöver och jag kan heller inget än att gilla läget.



Det var lite för stunden, kanske kikar jag in redan imorn, kanske inte. Håll utkik!

Och tills dess; live life and have fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar