tisdag 22 november 2011

Me myself and i

Blogg hit och blogg dit. Vad skall det vara bra för egentligen? Det undrar jag. Men måste ändå få erkänna att det är himla skönt att skriva av sig ibland, lite då och då. Hur dagarna ser ut och inte. Hur jag mår osv. 

Mår faktiskt ganska så bra trots mina ständiga humörsvängningar och att jag är hur trött som helst vardagarna i ända. Men jag antar väll att det är så det arbetslösa livet ser ut. Och snart är det jobb som gäller. Jag är sjukt förväntansfull. Så nervös och riktigt jävla taggad på allt vad det kommer att innebära. Behöver jag skriva att jag längtar? 

Och kryssningsdags är det ju snart också för att inte glömma. Älskar när man har saker att se fram emot på vägen till sina mål, det är det som får mig att lyckas. Och gud vad jag längtar tills dess. Rhodos-reunion it is. Partyglada svennar tillsammans i en enda stor klump. Mega stor tummen upp på den. 

Det var väll det....
..... tills dess, live life, have fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar