lördag 3 december 2011

Saturday im in lööööööööve

Då var man här igen, i soffan på det fina järpegatan.. Haft en underbar vecka i oslo tillsammans med mina föredetta kollegor och andra härliga filurer. Så det känns fint. Har även flyttat in i rummet där jag numera kommer bo ett tag framöver, var väll inget att hurra för direkt. Men vem sa det? Det är bara tillfälligt och i och med att jag kommer jobba mer än vad jag kommer vistas där så är det helt okej. 

Mycket att stå i denna helg. Nu när jag ändå är hemma tänkte jag hälsa på mina hjärtan samtidigt som jag ska ta tag i all upplärning. Alla viner, menyer etc etc. Så det ska bli kul. Drar tillbaka till oslo på måndag igen, på tisdag är det dags för moet och whiskey provning och sen på kvällen grumset again. Och sthlm på onsdag. KRYSSNING. Älskar att jag alltid är så spontan, så äventyrlig och så rastlös. Det är då jag mår som bäst, inte planera saker och ting utan bara göra det jag känner för när jag känner för det. Sikken tidsoptimist jag är. Och FY vad jag gillar det. 

.... tills dess, 
live life, have fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar