lördag 17 mars 2012

No comments

Hejsanhoppasan

Gillar inte det där med början och slut. Men återigen biter jag ihop. Och vad hade jag på hjärtat denna gång då? Frågan är då snarare vad hade jag inte på hjärtat? Jag har ganska så mycket som vill fås ut ur mig,lättat och väldigt mycket som även vill sägas och göras. ´Men jag beter mig likt en robot (som jag så fint blev kallad på jóbbet häromdan) svänger till höger, svänger till vänster, rör lite på mig här och där och bara flänger runt.

Tillskillnad från då och nu är jag numera bosatt i de värmländska skogarna igen. Jag är fastanställd som säljare på unicall och jag festar helgerna i ända precis som förr. Driver runt, gör det jag känner för helt enkelt. Planerar lite studier allt eftersom och R E S O R N A med stort R.


Det enda som saknas är det. Det lilla D:et. Kanske har även jag det en vacker och underbar dag.

tills dess;

live life, have fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar