onsdag 6 april 2011

Bite the bullet



Här hade man en blogg ja. Sedär ja. Cirkus månaden har gått sen sist, och vet ni vad? Jag lever livet som aldrig förr. Och inte ska jag klaga. För jag har det bra för det mesta :-)

Som ni vet har jag varit utomlands i dryga månaden. Har också hunnit med en rad fester här hemma. Hemma fest som krogen. Träffat mycket vänner. Gamla som nya.Men det kanske bästa av allt åter upptagit kontakten med en gammal vän. Och det är också jag och hon som ska tillbringa sommaren tillsammans bland annat. Royal Bar Academy och bartenderutbildning står på schemat. Och förhoppningsvis får man jobb efter det. Förväntansfull är bara förnamnet. Och att det är ett gäng snyggingar som är med och håller i det gör ju knappast saken sämre ;-)

Vill ni göra som oss, är  royalbaracademy.se sidan ni ska kika in. Take it or miss it :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar