fredag 8 april 2011

Jag talar ut

Inte för att vara den som är den.. Men även jag börjar tröttna. Jag vet att jag har fina ögon, tight kropp, vackert leende osv osv. Jag vet det. Och givetvis blir jag glad när jag får höra det, absolut. Tro inget annat, men något jag kan tycka är jobbigt eller rättare sagt blir jobbigt och irrieterande i längden är när KILLAR tror sig så mycket. Och med det menar jag, killar som bara kan skriva rätt ut; Ska vi ligga? Ska vi knulla? Får jag slicka din fitta? Hallå eller. Vi lever på 2011 talet nu, några år sedan det snicksnacket var populärt.

Jag blir så irrieterad när jag får sådana sms, mail, kommentarer eller bara får höra det överlag. Det är sååååååå avtändande så nu vet ni det också. Visst har man själv sagt det också, men sen är det ju faktiskt skillnad på att vara seriös och inte när man säger/skriver det. Och att en främmande kille skriver så till mig är inte okej.

Givetvis får ni gärna ge mig komplimanger och sådant som hör till. Men att bete sig som en snorunge på 15 bast som nyss fått lite könshår på snoppen är inte okej. Deal??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar