fredag 21 januari 2011

Calling out

Dagarna bara rinner iväg trots all ledighet, väntad som oväntad :-) Och ja, jag klagar inte.. Det börjar närma sig Hong Kong nu och det med stormsteg. Men först är det kryssning som gäller.. Och det är inte bara det, utan hur mycket annat kul som helst är också inbokat. Jag trivs!

Dock har jag ett litet problem. Örebro eller inte? Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Egentligen borde jag verkligen stanna hemma men det är ändå något inom mig som säger att jag ska åka. Och som ni vet så är jag ju väldigt impulsiv av mig, så detta kan sluta hur som helst.. Men i ledningen för tillfälligt är hemmaplan. Alltså att bara stanna hemma och invänta en lugn helg utan en massa ståhej. Men vad vet jag vad som komma skall. Känner jag mig själv rätt, kan jag hinna ändra mig 786 gånger till.. Men vi får se helt enkelt, än är inget omöjligt....

Som sagt, livet flyter på och det gör även skolan. Och att få komma bort och upptäcka en liten del av världen alldeles snart ska bli så jävla skönt. Skönt på alla sätt och vis. Det enda som skrämmer mig är att jag ska åka själv, helt jävla alone.. Men det ska nog gå bra, säger som pappa; klarar jag inte det här, då klarar jag fan ingenting.. Hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar