tisdag 4 januari 2011

Tears dont fall

Uppe med tuppen skulle jag lätt vilja säga att jag är. Och ja, om jag sovit gott? Naeeej. Och jag vaknade heller inte upp på bästa sätt. Återigen en fin kille har lämnat oss och jag kan verkligen INTE tro att det är sant.. Vila i frid sebba! Och jag som en hel del andra skänker en tanke till familj och andra nära. Usch vad hemskt det är. Först micke och nu du.. :-( Nu får det vara nog!!

Annars då, jo satt uppe bra länge igår och kollade hockeyn som de flesta andra. Och ja, fy så spännande den var och fy så surt det var att Sverige åkte på stryk, på straffar dessutom...

Meningslöst att sitta uppe kan jag tycka, men hur skulle jag veta att vi skulle loosa? VAVAVAVAVA? Hahaha. Nej men ska plugga nu. Och ska göra det all day long. GUD SÅ KUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar