måndag 10 januari 2011

Funny

Som ni vet så skottade jag ju förut, eller ja. Skottade och skottade. Jag sparkade bort snön, dansade runt och fortsatte sedan på samma sätt- alltså sparka. Och så höll det på tills allt var borta. Och det var inge lite snö som var på balkongen kan jag lova. Men i alla fall. Det jag ville komma till var att för en stund sen hör jag något konstigt och tänker,vad fan händer ute egentligen? Inser ganska så snabbt att det låter som om att det är en bil som sitter fast och bara gasar och gasar för att ta sig loss och framförallt komma därifrån. Mycket riktigt. För nu när jag var ute såg jag att min fina snö hög som bildats efter raset inte låg kvar som förut när det nyligen rasat utan istället var det nya spår. Av en bil givetvis. Om jag dog, hahahaha. Då var det alltså mitt fel att den satt fast och gasat som en idiot tidigare idag. Sedär ja, vad lite snö kan åstadkomma med. Men va fan, jag vill ju inte ha en jävla massa snö på min balkong heller. Den ska ju vara fin och tillgänglig att vistas på framförallt. Så sorry för den grannen. Bättre lycka nästa gång. Btw, tycker du om musiken förresten? Kanske ska jag byta låt? Och om får du gärna slänga in några rader eller varför inte komma och joina. Jag är rastlös, ni vet sådär måndags-rastlös. Någon som känner igen sig???

Ska shaka some ass och överväga ytterligare en PW. Vi får väll se hur det går. Wish me luck. Tight var det va??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar