måndag 10 januari 2011

Snowruler

Vet ni vad? Jag har skottat snö. Och inte på det vanliga sättet,utan istället drog jag på mig det röda läppstiftet, brillora, stövlarna, jackan, mössan och huvan och ja skottade snö. Eller ja, sparkade snö kanske man kan säga istället. Så nu är det inga snö alls på balkongen utan istället är det snorhalt.. Så nu får jag vara försiktig. Istället för att jag ska råka illa ut ska jag försöka lura så många som möjligt till att gå ut där, vi får se hur jag lyckas. Kan bli kul :-D

annars då, jo är inte på världshumör kanske. Har nämligen glömt bort mitt lösen till inloggningen för skolan. Hur surt är inte det dä? Riktigt surt, vidrigt surt. Och ja, vad ska jag göra nu är frågan? För känner jag mig själv rätt kommer jag inte att komma på det... inte idag i alla fall. Och det är ju idag jag måste ha det! Bajs också... Någon som har någon idé över vad mitt lösen kan vara? Kommerntera gärna isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar