onsdag 5 januari 2011

Wednesday

Onsdag idag, vilket också innebär lill-lördag och utgång för många, till och med för min del till en början. Men efter många om och men ändrade jag mig och bestämde mig för att stanna hemma även denna onsdag.. Jag menar, man får faktiskt ta och prioitera det viktigaste och i mitt fall det tråkigaste först just nu. Nämligen plugg, plugg, plugg och ännu mera plugg. Men som tur är finns det ju en helg också och förmodligen kan jag använda den till en massa fest och galenskaper istället. Jag menar, ta vara på den sista helgen kan ju vara kul. Då skolan drar igång den 10:onde igen.. Så jag får jobba på så att jag är välförtjänt av en utgång till helgen istället :-) Låter bra va??

Så istället blir det ju plugg  fast först göta kanal 2 med mamma. MYSIGT!
Till er andra, ha en grym utekväll och festa gärna lite åt mig med hörrni :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar