torsdag 13 januari 2011

Tidsfördriv

Hittade lite roliga frågor att fördriva tiden med så varför inte svara på dem också? Här är de;

Vilka svordomar använder du mest?
- Tyvärr måste jag nog säga att det är ett av de fulaste enligt mig.. Fitta

Äger du en ipod?
- Faktiskt inte.. Kör mobil och mp3. Det funkar det med!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Just för tillfälligt ingen tid alls, men vanligtvis klockan 06.00

Hur många resväskor äger du?
- Två superstora.

Använder du flip-flops?
- Faktiskt inte..

Var köper du dina matvaror ifrån?
- Olika fast ica för det mesta. Jag gillar ica helt enkelt :-)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?
- Så egenkär som jag är råder det inga tvivel om att jag hellre är med på den än tar den om jag säger så ;-)

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Knight and day. Sådärbra, dåligt slut dock.

Du är ledig. Umgås du helst med en barnfamilj eller med en vän?
- Beror faktiskt på vilket humör jag är på. Men för det mesta en vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?
- Köpa och köpa.. Jag skulle göra en bröstförstoring.

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Om någon har menar du? Jaaa. Jag hör det varje dag trots att det inte stämmer ett dugg. Hahahahaha.

Tar du någonsin någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Hell no

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
- Ingen alls. Lyssnar inte på CD längre.

Har någon berättat en hemlighet för dig denna veckan och i så fall vad?
- Ohja. Får höra hemligheter varje dag, det ni!

När var senast någon stötte på dig?
- En stund sen. Alltså för bara någon timme sen.

Vad åt du till middag senast?
- Pyttipanna

Använder du huvtröjor?
- Bara när jag myser eller slappar, inte annars.

Kan du vissla?
- Javisst kan jag det!

Vem var den senaste som ringde dig?
- Systeryster

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
- Shit vad svårt. Men berg och dal banor samt allt som har med höjder att göra är kul.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Det gör väll alla om alla, nästan i alla fall. Varför skulle jag vara förskonad?

Vilket riktnummer befinner du dig i?
- Just nu 0555 men annars 054

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Tyvärr så gjorde jag det, idag kan jag inte förstå varför

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
- Inte alls stort. Men det duger i krig

Hur många syskon har du?
- Ett helsyskon och sen två halv syskon.

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Varför skulle jag vara det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Måste nog vara Hip hip hora eller jalla jalla. Något utav dem helt enkelt!

Äger du några band- tshirts?
- Räknas spice girls?

Hur många stolar står det kring ditt köksbord?
- Det vanliga, alltså 4 st

Läser du för skojs skull?
- Nej?

Pratar du några andra språk?
- Engelska, spanska och så kan jag tyska. Och lite hebreiska.

Diskar du din egen disk?
- Faktiskt, cred till mig

Har du gråtit offentligt?
- Inte alls ofta det händer. Då jag har svårt för att visa mina känslor öppet inför andra.

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Laptop givetvis, det är ju 2000 talet. Hallå??

Försöker du alltid att lära dig nya saker?
- Inte alltid, men kan jag så gör jag det, absolut.

Vill du göra någon tatuering eller piercing just nu?
- Både och faktiskt.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Spelar ingen roll faktiskt. Bjuder han så gör han men det är absolut inget måste. Så nu vet ni det killar!

Kan du kasta macka?
- Hahahahahaha, vilken fråga. Men ja, det kan jag väll

Har du någonsin varit på Jamaica?
- Nope. Men skulle vilja

Vad har du med dig in på bion?
- Sällskap givetvis

Vad har du för väder just nu?
- Kyligt och friskt, helt okej med andra ord

Har du en blogg?
- Det märks väll, eller?

Gillar du att flyga?
- Nej, nej, nej, nej och återigen nej.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Självsäker, det vill säga säker i sig själv. Humor och ödmjukhet

När sov du senast på golvet?
- Sover inte på golvet

Vilken är din favorit- drink?
- Peach Crush ( bara en tillfällig drink dock)

Gillar du din boende situation?
- Både ja och nej.

Vilken är din mammas hemstad?
- Lilla grums

Din pappas hemstad?
- Arvika, men för tillfälligt Panama. ( Bor utomlands sen många många år tillbaka)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Runt 8-9 timmar skulle jag tippa på. Men fungerar om det blir mindre också, dock kanske inte som jag ska. Hahahaha.

Är dina dagar ibland fullbokade och stressiga?
- Ibland och ibland inte. Det beror helt på.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
- Hamnar aldrig i trubbel. Jag vet vad jag gör och inte gör

Vilken är din favorit-frukt?
- Banan givetvis, mummmmma

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Nej, skulle jag det?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- 19 färska.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Stavning: JA! Grammatik: Nej.

Tror du på liv på andra planeter?
- Det är inget jag utesluter helt i alla fall, men tror vet jag inte.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- Oj, arg och arg vet jag inte. Irriterad mer, och det var S.

Tror du att Gud är en man eller kvinna?
- Inget av dem, jag tror inte på någon Gud.

Vad var det senaste du åt?
- Potatis, hemmagjorda köttbullar och sås.

Kommer du bäst överens med personer av samma eller motsatt kön?
- Både och. Det är inget som ligger i könet kan jag tycka, utan snarare i personen i sig.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- Jadu, bra fråga. Mamma ville att jag skulle heta Klara, men när pappa fick höra detta blev det inget med det. Så istället fick jag namnet Felicia.

Gillar du senap?
- Klart jag gör, starkt och gött

Vad säger du till dig själv när allting känns svårt?
- "Det löser sig alltid"

Skulle du någonsin kunna tänka dig att hoppa fallskärm?
- Klart jag skulle och jag ska göra det snart också. Wohoooo

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Oh jises vad svårt. Inte en blek faktiskt.

Tycker du om att krama folk?
- Kramar är mysigt, så ja.

Skulle du säga att du är trendig?
- Både ja och nej.

Äger du en digitalkamera?
- En trasig sådan ja

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och så gör de inte det?
- OM det gör. Bland det värsta som finns faktiskt

Vilka böcker, om några har fått dig att börja gråta?
- Läser inte böcker så ofta, men typ den enda jag läst fick mig faktiskt att börja gråta och det är; "Snälla mamma, sluta dricka".

Tycker du att du är attraktiv?
- Faktiskt så gör jag det.

Vad är du allergisk mot?
- Nothing baby, nothing

Får du dåligt samvete av att äta kött?
- Det kan hända ibland, men det är absolut ingenting som hindrar mig till att äta det

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat då?
- Ingen aning. Karl-bertil kanske ;-)

Sådär ja, då var det gjort.. Och ja, tid tog det verkligen. Hahahaha. Onödig tid nu när jag tänker efter!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Myyycket väl svarat Felicia!! Vi har mycket gemensamt. mmmmm bananas :p

    SvaraRadera