måndag 3 januari 2011

No mercy

Nyår är passerat och ett nytt år med en massa skoj är på G. Ser fram emot 2011 som fan faktiskt, student, bartenderutbildning, plåtningar och några utlandsresor. Riktigt nice!!! Jag kan inte annat än att gilla det i alla fall.

Nyår spenderades med josefine och gänget och det var riktigt trevligt faktiskt. Lite variation och nytt sällskap är aldrig fel. Först middag hemma hos mig och sen begav vi oss vidare till herrhagen där vi fortsatte ösa resten av kvällen. Och sen, ja sen vankades det ju utgång på nyårsdagen också. Och ja vad ska jag säga? GALET GALET GALET. Och efter att nyligen städat upp en lägenhet till bombnedslag så mår jag finfint igen. Men usch hur det såg ut här hemma alltså.. Och sängen, ja den ska vi inte ens prata om. Vädring är ett måste. Men tack killar och tjejer för en grym nyårsdag. Nästa gång förväntar jag mig att jag tar det lite lugnare... Hahahaha.  Eller vad säger ni? :-)

ett skepp kommer lastat med en förjävla hög med disk, lockande? Eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar