måndag 10 januari 2011

Cause you are mine

Måndag morgon, en ny termin och även en sista sådan för min del. Hur jävla gott? Det lyxar vi till med lite äggsmörgåsar och en massa godis på sängen. Mumma. Sen om det är nyttigt är en annan femma. Öppnade kylskåpet förut också och ja, vad ska man säga? Det straffar sig att inte vara hemma.. Både gurkan och salladen hade ruttnat och möglat och tro mig det var inte det minsta fräscht alltså. Så äckligt. Blääää. Menmen, är man inte hemma så är man inte och då antar jag att detta är smällar man får ta. Dock lockar det inte att ta bort skiten och speciellt inte när man redan mår illa.. Men jag får väll bita ihop som den tuffing jag är. Wohoooo

Hong kong börjar närma sig med stormsteg också och snart så är jag där.. Hemresan blir flyttad också som det ser ut nu.. Och jag blir förhoppningsvis borta längre :-) Och det är ju kul, men hur i helvete ska jag klara mig utan josefine och gänget? Buhuuu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar