söndag 9 januari 2011

tomttomttomt

Har jag dött? nejdå. Ett litet uppehåll bara, haft mycket att göra. Och pluggat skiten ur mig, så ligger det till. Jag är nöjd. Och om exakt en månad är jag i värmen och vet ni vad? jag hoppar bungy jump. Det var ett jävla tjat tycker ni och det tycker jag också. Men jag kan inte bärga mig. Ge mig 5 februari och det är nu. Jag vill till värmen. Sola, bada och shoppa sönder.

Återigen en söndag också, en ganska så livlös sådan. Händer inte alls mycket, förutom att ett x antal koppar kaffe slinker ner en efter en. Men mumma så gott och jäklar vad beroende framkallande det är. Not good. Ytterligare ett beroende att slänga ner i bakfickan. Vad kommer näst? Träningsnarkoman kan man ju hoppas på. För är det något jag vill är det att komma i form. Tight var det va? Lite nice måste man ju vara. När man ska besöka andra länder osv. Kanske stöter på mitt livs kärlek? who knews? Om nu så vore fallet. Hahahaha. Nejdå, jag har sagt det förr och säger det igen... Jag trivs alldeles utmärkt själv, nästan lite för mycket också. Men tänk er vad gött det är. Inte behöva trängas med någon i sängen, inte behöva vänta på att få gå och pissa, inte behöva störa sig på att någon snarkar/andas/pratar i sömnen osv. Nej fy fasiken så skönt det är att vara och framförallt bo själv. Och känner jag mig ensam, ja då är det bara att ropa fram pelle. (min låtsas vän) do you remember josefine? Jag tror jag dör. Hahahaha. Han fungerar alldeles utmärkt och finns där i alla lägen. Förövrigt är det alltid av honom jag får dem bästa svaren också, nämligen inga alls. PERFEKT

Nej ni, vad fasen snackar jag om? Det är nog kaffet som gjort susen skulle jag tippa på. Men ibland så behöver man skriva av sig och det är precis det jag gjort. ENJOY it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar