torsdag 10 februari 2011

The beach party



 

Hemkommen från plazan för dryga timmen sen sitter/ligger jag här..... Full. Full på 2 raspberry mojito drinkar och en öl. Kan ni tänka er? Det kan inte jag.. Men jag tro mig veta varför och sanningen bakom det hela. Det vill säga jag har mina teorier helt enkelt.

Teori 1: Det är helt enkelt så de blandar drinkarna i Hong Kong Island. Alltså starkt.
Teori 2: Kinesen, dvs killen ville supa ner mig helt enkelt, vilket han lyckades med. Delvis i alla fall. Jag kan ju faktiskt gå och jag kan prata och jag ser inte förjävlig ut. Men full är jag. Take it or leave it, jag takar det. Thanks god!

Måste också nämna att även jag som en del andra blev fast i en intervju förut, inte vilken intervju som helst. Utan snarare en exclusive sådan.. Sex, sex, sex och återigen sex är vad det rör sig om. Ja, sex frågor helt enkelt. Svaren hittar ni på den nya, heta skavllerbloggen Natt vind här i Karlstad. Njut eller inte. Och på tal om sex, jag är ingen sex missbrukare. Men för tillfälligt känner jag mig som en. Jag är sögen och jag ångrar mig riktigt mycket att jag inte fattade det innan jag åkte. Hur ska jag klara mig i 23 dagar till? Hahahahha. Cam, tele or fb-sex? Maybe baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar