torsdag 24 februari 2011



Kaffe, cola, kaffe, cola och PLUGGELIPLUGG är precis det jag roar mig med. Hade inte varit fel att lägga sig i badet med en kall denna torsdag. Men eftersom jag går på pencilin blir det inget med det.. Inte många dagar kvar nu och jag kan pusta ut lite för ett tag. Ge mig idag och imorgon och allt som behöver göras är klart. Och då ska jag bannemig ta mig ett bad också för den delen, även testa på att bada i havet. Det ni :-)

Förövrigt har jag det bra mer eller mindre. Mycket att göra vilket resulterar i stress, stress och stress. Men jag överlever. Vill man så ska man, kan man så kan man. KBK!! Med musik och en grym motivation funkar allt.

Något som dock tar stryk under dessa dagar är min hälsa. Kosten är i botten och likaså är det med sömnen. Sitter uppe till runt 7 på morgonen och vaknar runt 3-5 på eftermiddagen. Men som jag sagt ska det bli ändring på allt detta och det om cirkus 2 veckor. För först och främst är det fest och götta sig på hemmaplan som gäller, för lite måste jag ju få götta mig även fast jag göttat mig så det räcker och blir över här. Men att götta sig på bortaplan är inte samma sak, så jag skyller på det!

Psykologin skriker efter uppmärksamheten, så det är väll bara och sätta fart. Simma lugnt gott folk!

ps. Spanar priser för operation, nyfikna ni blev nu va? ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar