torsdag 17 februari 2011

Not my day

Hallå, hallå i stugan. Today is not my day kan jag ju börja med att säga. Eller ja, det är det väll om man tänker efter. Fast har varit på halvdant humör hela jävla dagen och det på grund av att jag har känt mig så jävla nere, stressad, ful, fet, dum, äcklig.. Ja missnöjd med mig själv helt enkelt, skulle lätt kunna dra hela alfabetet med grejer jag inte gillar med mig själv just idag. Idag är en sådan dag då jag egentligen skulle viljat "spela död" i sängen all day long, men istället har jag sprungit runt på Hong Kongs gator i hopp om att kineserna ska kunna engelska och fatta att jag ville permanenta mitt hår. Sen efter ett antal timmar hos frisören konstaterade de att de inte gick och fråga mig fan inte varför, för de förstod jag inte ens. Förstod dock att de sög på engelska och alltid kommer o göra det. Så då vart jag sur. Och sen dess, ja då har allting bara känts surt. Jag har massor att göra och gör inte ett skit. Vart tog motivationen vägen? Hallå? Komsi komsi.

Smärtan i muskeln är vidrig också. Den blir bara värre och värre för varje dag som går, ska jag vara helt ärlig börjar jag bli rädd, rädd för att det är inte är som det ska vara. Så hej doktor blir så fort jag är på hemmaplan igen. En 3 veckors period med pain hit och dit är inget godis direkt. Och ja, vad ska man säga. Fortsätter på dagen, idag är en sådan dag jag helst utav allt bara skulle vilja operera mig och det nu med detsamma. Sögen någon? Antar bara att det är något jävla trams jag kommit in i och det förhoppningsvis bara för idag, annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Och på tal om det,var så jävla nära på att klippa page förut, bara för att.. För att se ifall ja skulle känna mig snyggare or something. Men sikken tur. Jag drog mig tillbaka o de i sista sekund. Dock har jag bestämt mig för page i vilket fall och det när jag kommer hem. SÅ DET SÅ. Jahaja. Massa text blev det här, men det är ju min blogg. right?

Jag ska inte tråka ut er allt för mycket. Men ja som sagt. Not my day today. Astrött också btw. Men vill inte sova. Nej, nu får det vara nog. Imorgon ska jag göra mig snygg. ASSNYGG. Och lite senare idag ska jag skicka in en ansökan om bartender jobb i magaluf eller om det nu var rhodos. Det de ville ha var några rader om mig och sen en helkroppsbild. Funkar denna??

Blygt? Jotack. Blekt också för den delen...

Ciao ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar