onsdag 16 februari 2011



Pluggar ihjäl mig för tillfälligt, roligare än så blir det inte just nu. Kände dock för en plugg-paus och det nu. Har nyligen shakat av mig lite i hissen.. Alltså dansat för er som inte fattar. Och wohoo på det, eeeeeeh ja typ. JÄTTEKUL. Men i alla fall. Tänkte dra lite plus och minus för er. Och det right now.

+ här nere:
- Du kan gå klädd hur fan du vill och du är ändå snyggast. Me likey!!
- Du kan även mixa och matcha precis hur mycket du vill när det gäller färg på kläderna du bär osv osv. HETT
- Det finns speglar i stort sett överallt, också något som uppskattas till tusen. Dont ask me why ;-)
- Tandkräääääääääääääääämen. Smakar precis som jenka bubblegummi... Mums
- VÄDRET GIVETVIS
- Miljön, klimatet, yes u name it.
- alkoholen, mycket mycket bra
- Shoppingen
- De är snabba på Mc, gillas också

- här nere;
- Alla äckliga och konstiga lukter som dyker upp en efter en när man är ute och shoppar. Notera shopppar.
- Toaletten. Dvs, det tar hundra år innan kisset o den andra skiten spolas ner. Så man får typ trycka som en jävla idiot om man nu vill spola bort det. Hajar ni?
- Vattnet, det både smakar och luktar KLOR i mängder, not good.
- DET KINESISKA SPRÅKET, jag hatar det!
- att kineserna inte kan engelska, mmmmmmmmmmmmma? VA?
- inte för att vara den, men de mesta är faktiskt not good looking..
- att de prompt måste pynta ciggpaketen med äckliga blodiga bilder som skrämmer skiten ur en. Why man, why?

Ja det var nog allt för stunden. Påbörjar nu min del 2 av pluggandet. Wish me luck... En sak till, IMORGON SKA JAG PERMANENTA MITT HÅR, vågigt dessutom. Vågat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar