lördag 12 februari 2011

Broken angel

Skulle egentligen suttit på färjan in mot city nu och sen vidare med buss, tåg och liknande till Macau för att hoppa, hoppa bungyjump.. Men med ett jävla krångel hit och dit med bokning och DÅLIGT väder hoppar vi det idag och flyttar fram det en vecka istället.. Kanske lika bra. Så jag hinner förbereda mig lite... Och tro inte att jag fegar ur, för det kommer ALDRIG hända. Säger jag att jag ska göra något, då gör jag det. Sen om det ser snyggt ut är en annan femma. Men gör det, de gör ja.

Är riktigt trött också för den delen, skulle lätt kunna sova ett par timmar till.. Men nu är jag ändå är vaken antar jag väll att det kan förbli så en stund. Kan vara skönt det med.. Vem vet ;-) Lite småkul om inte annat..

Jag har ju i alla fall mitt SVENSKA godis, min kärlek just nu. Min reserv, ja mitt allt. MUMMA!!!

 

Tyvärr är inte kvalitén den bästa,men ni får ta den smällen. Catchiiiiiiiiiiiiing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar