torsdag 10 februari 2011

To be continued



Dagarna går och dagarna fortsätter. Kan man verkligen säga så? Hahaha. Jag kan. Där har ni svaret. Men som sagt, dagarna går här nere och jag utforskar landet i sig dag efter dag. Hittar nya saker, träffar på nya människor, äter nytt och tänker nytt. Ja allt är nytt. Precis allting. Dag för dag. Idag har jag återigen varit dum och sovit lite väl för mycket, men jag är för van Sveriges tid, tro mig.. Jag har liksom inte vänjt mig denna tid ännu. Går och lägger mig när är klockan är runt 04-05.00 här på morgonen och vaknar runt 13. Precis så som jag gör i Sverige. Dumma, dumma mig. Ändring ska det bli och det nu med detsamma. Kan ju inte hålla på och sova bort dagarana i ända heller. Usch nej.

Annars då, jo ska alldeles strax ner mot plazan för andra gången idag.. Och denna gången för att dricka some bärs och ytterligare en ny smak att slänga ner i bakfickan. Vi får se om H-kong har något att erbjuda inom ölvärlden.. Drinkar kunde de iaf, så + för det! Och snåla med spriten var de INTE. Gottgott.

Slänger upp en Dagens också, andra bilder hittar ni på fejjan- Felicia Moberg heter jag där för er som inte vet och inte vill veta.

Mot plazan och öl. Vi ses, pussgurka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar