måndag 14 februari 2011

Hong Kong Island

Medans ni andra sover skönt är jag uppe för ett par timmar sedan trots min riktigt dåliga sömn inatt. Har legat och vänt och vridit på mig från timme till timme och det ända tills jag gick upp. Och detta på grund av min "trasiga" muskel som fortfarande gör ont. Det är sjukt. Jag som trodde att det släppt, men smärtan ska tydligen komma och gå som den vill. Fine. Bara den håller sig borta när jag ska hoppa och framförallt när jag bege mig hem. Då är jag nöjd! För att sitta med denna smärta på ett plan är inget att rekommendera. Och sen försöka se glad ut på det? Kommer inte på frågan!

idag var det tänkt att vi skulle bege oss mot Hong Kong city again men i och med vädret och lite annat stannar vi på hemmaplan. Det vill säga Hong Kong Island. Där vi ska bege oss in mot en anann plaza lite senare för att shoppa och kolla outleten. Det skulle tydligen vara mycket fina kläder, smycken, skor osv. Så vi får se om något faller mig i smaken. Kanske, kanske inte.

Det var det, nu ska jag kila. Mat och makeup väntar.. Och senare i eftermiddag är det plugg som gäller... "Jag kan bara jag vill" Och så är det :-)

PUSS PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar