söndag 13 februari 2011

Hang with me

Dagens fråga; Varför ska det alltid komma kärlekslåtar, love love love love när man som minst vill höra det? Varenda jävla låt har idag bestått av just ordet LOVE. Orkar jag? Nej. Och imorgon, ja imorgon är det någon form av töntig kärleksdag om ni frågar mig, och istället för att visa min kärlek till det motsatta könet kör jag på det kvinnliga. Och det till Josefine, my best friend. Rosen får du när jag kommer hem sötis.

Satt och diskuterade lite med pappa förut och ja vad ska jag säga, som sagt. Skulle egentligen hoppat Bungyjump idag men på grund av vädret och vice versa flyttade vi fram det. Och så kommer pappa med denna sköna; Felicia jag betalar allt om du slutar att röka. Svårt säger jag, lätt säger pappa. Och visst är det lätt, lätt om man vill. Men jag vill inte och då är det de motsatta, dvs svårt. Så ja, to stop or not? Den som lever får se. Men i alla fall. Lugn och skön dag idag, inte många knop gjorda idag inte.. Dock måste jag erkänna att jag verkligen känner mig som en prinsessa här. Får allt serverat och inte behöva göra något själv. Det känns både bra och dåligt. Vill ju inte framstå som någon bortskämd snorunge heller. Haha. Men jag trivs och det kommer kännas tomt när jag åker hem sen igen... Jag gillar er guys!!

Blir nog uppe hela natten inatt, mycket som behöver göras. Jobb och plugg. SÅ vad gör vi? Nu kör vi :-) Första stopp- kylen och en bärs. Laddad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar