fredag 25 februari 2011

Oh my god, it's friday

Fredag och om exakta veckan sitter jag där, på Hong Kongs flygplats redo för att ta flyget hemåt.. Overkligt kan jag tycka. För det är ju inte förrän nu jag börjat känna mig RIKTIGT hemmstadd. Och då ska jag åka tillbaka liksom.. Och kylan, ja den kan ju ta sig någonstans.. Nog för att jag inte är kristen, men jag ska bannemig be 786 gånger innan jag sätter mig på flyget. För kyla är absolut inget jag orkar med just nu. När jag kommer hem ska snön vara borta.. Så det så.

Dagarna tills fredag är fullspäckade. Och inte ens på självaste fredagen får jag en lugn stund. Men jag klagar inte. Det är väll det som är meningen med semester, att utforska landet i sig, leva livet och bara götta sig riktigt ordentligt. Eller har jag fel? Och tro mig. Jag ska götta. Redan imorgon ska jag belöna mig lite öl, för det är jaag värd. Har ju trots allt pluggat stenhårt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela jävla veckan. Och gör det fortfarande. Men imorgon är det slut med det. GÖTTANS.

Trots allt jävla plugg är jag ändå jävligt glad och har humöret uppe. Vad beror det på undrar ni? Jo det beror på att jag almost har fixat ett jobb. Ett fett jobb utomlands med fett bra betalt, därav mina spaningar på operationer. Ni som känt och känner mig vet att jag ända sedan liten velat gjort 3 operationer och åker jag o jobbar kan de göras redan inom beloppet av 3 månader (efter studenten då givetvis). Den ena ska göras redan när jag kommer hem. Lycka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar