onsdag 9 februari 2011

Kan bli ett dödar inlägg... Oj oj oj

Ja, ojojojojoj.. Vart ska man börja och vart ska man sluta? Ja, det är frågan.. Befinner mig just nu i Hong Kong och det är inte varje dag jag gör det, snarare första gången faktiskt. Trivs jag? OM jag trivs.. Om man inte tar sig en titt ut i fönstret känns det fortfarande som Sverige.. exakt lika pissigt. Hahaha. Sängläge för tillfälligt, också vanligt.. Mycket vanligt och mycket skönt! Klockan är mycket men vad gör det om 100 år? För just nu precis just nu så tänkte jag dra mitt liv den senaste tiden.. Lugnt eller?

Som vanligt har jag festat på tok för mycket, as usual.. Jag har också kommit fram till att det är de få saker jag FAKTISKT är bra på här i livet. Skämt å sido. Men mycket sanning ligger det i det faktiskt. Men jag trivs.. Påbörjade även denna resa med alkohol i kroppen, därav min trötthet de senaste dagarna. Jag har också gått och blivit riktigt sjuk, RIKTIGT sjuk. Nu menar jag inte lite kramper hit och dit, lite hostningar hit och dit blandat med snor och slem. Utan istället har jag lyckats hostat sönder muskeln vid axeln hur de nu gått till? Men i sönder är den i alla fall och ont gör det. Jag har också åkt på världens hosta som aldrig ger sig därav att jag inte kan sova.. Utan istället hostar jag som en gris. Snorig är jag ju också och har lite smått huvudvärk.. Och hjärtklappning för att vara ordagrann.. Men mamma och pappa, se det positivt. Jag lever i alla fall!

Dagarana på andra sidan av Sverige har varit bra, för bra.. Varma och härliga. Vindiga och soliga. Ljusa och Mörka, helt fantastiska. Och familjen jag bor hos är rena rama guldet.. Så underbara och härliga. Jag känner mig verkligen som hemma och jag är oerhört tacksam för att jag fått denna inbjudan och allt annat. Tacktacktack.. Annars då, har inte gjort allt för mycket än, första dagen sov jag bort helt totalt på grund av smärtan från muskeln. Andra dagen blev det sightseeing och en massa drinkar + gott käk, tredje dagen sov jag också bort men blev även där lite look around. Och idag, ja idag har jag vart och strosat runt heeeeeeeeeeeela Hong Kong känns det som. Och om inte har jag strosat bra mycket i alla fall. Shoppat med andra ord. Och sett bland de värsta jag sett i mitt liv.Nämligen människor som kryper runt på backen med amputerade kroppsdelar och tigger pengar, följer efter gör de dessutom och att de stirrar ska vi inte ens prata på. Ryser i hela mig när jag tänker tillbaka på det.. Hemskt är det. Egentligen tycker jag så oerhört synd om dem men just nu vill jag bara spy på dem... Sorry! Men jag är nog trots allt pappas lilla prinsessa ändå och det är jag glad över.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som komma skall, ska försöka fixa naglarna och plugga lite faktiskt..å Sen kolla runt ytterligare.. Finns mycket att se. Ska också dricka en massa öl, för är det något jag saknar är det ÖL. Men annars ni har jag det förjävla bra.. Saknar mitt hjärta bara, det vill säga alla som betyder något för mig.. Mammsen, pappsen, syster, trollen, josse och en jävla massa andra. Och dig också. Om du nu läser detta!

Det var lite update från H-kong så länge, i will be back... But u never know how, when, why and were. MOHAHAHHAHAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar