fredag 11 februari 2011

Beroenden?

Tjolahopp, många kanske ifrågasätter sig vad fan jag gör på datorn hela jävla tiden? Och tro mig den frågan ställer jag mig själv också, om och om igen. Men även här har jag ett svar. Beror på två grejer, grej 1; Jag har en hel del uppgifter i skolan som måste göras och därav står FB på i bakgrunden, som vanligt. Grej 2; Jag vill uppdatera er och framförallt prata med mina godingar som befinner sig i Sverige. Och sen en sak till, idag har det varit molnigt.. Också en anledning. Så nu vet ni det, jag ska fatta mig kort. Blev ingen plaza idag, utan istället har jag spenderat tiden tillsammans med familjen jag bor hos här hemma hos dem och bara tagit det lugnt, pratat en hel del men framförallt KÄKAT OCH KÄKAT, druckit och druckit. Finns risk att jag är fet när jag kommer hem alltså bara så att ni vet, jag förvarnar er!


Kärlek till snusen när balkong inte finns tillgängligt... Och framförallt när latheten smyger sig på! Så cred cred cred cred till dig. I LOVE U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar