tisdag 22 februari 2011

Sådär ja, nu är ytterligare några uppgifter inlämnade och klara. Och jag själv är stolt! Mycket mycket bra. Fortsätter även denna kväll med pluggeliplugg och annat tråk. Jag har ju trots allt en massa göttigt att götta mig i. Har sagt det förr och säger det igen, får passa på att götta mig riktigt nu när jag är borta för när jag kommer hem är det andra bullar som gäller :-) Bra kost och mycket träning.

Annars idag har vi planerat de resterande dagarna en efter en. Och även det börjar ordna upp sig. Först hade vi mycket tid på oss men nu alldeles för lite. Men vi kommer att hinna med det som ska göras iallafall och det är ju skönt. Provade också på att locka håret förut men en helt ny tång. Blev super najs om ni frågar mig, vad tyckte ni?



PUSSPUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar