fredag 11 februari 2011

Just a dream

Hög på musik, kan man verkligen bli det? Jag är igång. Ett sällskap är det enda som saknas just nu, kanske ska springa ner på gatorna och härja lite.. Vem vet, kanske inte hamnar i min säng efter det. Ojojojoj. Haha nej. Som sagt, finns inga fina killar här nere faktiskt. Har sett en, men tappade bort honom lika snabbt. Kineser som tar plats.. Men inte för att vara sådan, jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ligga en kines. En snygg sådan om nu det finns.

Eller så kanske jag får styra upp något annat, det börjar bli dags nu.. Och på tal om något helt annat så måste jag bara berätta min dröm för ett par dar sedan.. Jag drömde att jag smög in i familjens kakskåp, alltså de jag bor hos här nere i H-kong.. Vadå sögen på kakor? Och jag som inte ens gillar kakor egentligen. Sjukt. Känner samma känsla idag, att en kaka skulle sitta så jävla fint. Men vill liksom inte snoka i andras skåp även fast jag vet att det är okej.. Så jag får vänta till morgondagen istället. Ska nu dra mig neråt för dagens sista cigg och sen göra det jag gör varje dag- number 2. Hörs imorgon sötnosar. Nattinatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar