fredag 18 februari 2011

Loca loca

As i said så blire kalastajm imorgon, wohooo. Vad passade bättre än denna smarrrrriga nyhet? Nothing, nothing baby.. Nu är jag på bra humör vill jag lova, första gången jag kommer att klä upp mig här nere imorgon också. Olalala. Spännande, vet dock inte vad jag ska ha på mig. Men det är en annan femma. Får rota runt lite i resväskan som jag så fint har "vikit" ner alla kläder i. (NOT) ;-)

Men i alla fall. Party imorgon. Det är företaget som A jobbar hos som står för det och det beräknas komma runt 1600 olika filurer, allt från kineser, australienare till norskar kommer vistas där. Och jag då. Kan bli kul. Få se lite nya ansikten är aldrig fel, sen att jag är den enda på runt 18 + är en annan femma. Men att götta runt med 30,40,50 + funkar ju det med. Kanske får en annan syn på det hela, vem vet? Jag är i alla fall grymt taggad och tycker det ska bli jättekul. Så för att jag ska kunna gå dit med ett gott samvete imorgon ska jag nu göra klart det sista plugget för idag och sen ta natten när det nu blir ;-)

Och innan jag drar måste jag bara berätta en liten rolig grej (tyckte jag då) som hände förut. Joana och de hade tydligen ringt in någon form av städerska/barnvakt. Och i alla fall, kom det gjorde hon och städade, ja det gjorde hon ju också. Givetvis. Men mitt rum, ja det rörde hon knappt. Hon hade lagt rätt täcket och flyttat lite sladdar, mer än så var det inte. Det är dock inte detta som är det roliga. Utan snarare detta; det roliga är att jag tror mig veta varför hon inte vågat sig på och städa mitt rum. Jag skulle inte heller vilja städa ett rum där du kan hitta använda trosor lite överallt och kläder överallt. För att sammanfatta det hela kan jag ju säga att det VERKLIGEN är kläder, smycken, godis, ja u name it precis överallt. ( BILD KOMMER) Stackars tjej. Hon blev nog rädd. Men ändå tyckte jag mig höra att hon kommer komma tillbaks och det redan imorgon? Så om du nu läser det här vad du nu hette så får du jättegärna plocka reda på mina saker imorgon så slipper ja ;-) Och så kan jag sova med gott samvete även där, låter bra va?

Så vi får se, kanske är det fint imorgon, kanske inte ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar