tisdag 15 februari 2011



Shopping, shopping, shopping och shopping. Guuuuuud så jag har göttat mig i shopping idag, me likey!! Har också göttat mig alldeles för mycket i sötsaker dessutom.  Not good..Förslag på en grym PT någon? Isf ber jag er kontakta mig snarast.. Och ja jag är seriös. När jag är på hemmaplan igen så är det träning i mängder som gäller och det på blodigt allvar. Jag ska komma i form och så är det bara.  Inga om och absolut inga men.. Annars har jag det fortfarande finfint. Och jag har nyss lagt mig i sängen efter en lång film/prat stund med Joana. Engelskan blir bättre o bättre och jag har till och med pratat svenska idag, det ni ;-) Ska alldeles strax lägga mig, ytterligare en shoppingdag väntar imorgon.

- Hoppas ni har det gött hemma i kylan btw, jag har det gött i värmen... Bara så att ni vet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar