fredag 11 februari 2011

I need air

Dag 6-7 på min resa om jag minns rätt. Risig och förjävlig, mätt och belåten sitter jag här. I tvång om att upppdatera lite åt er. Lite smaskigt sådär varé ja. Tänkte egentligen bara säga Hej och hejdå. Men as usual så blir det en massa annat. Har inte tid heller för den delen.. Menmen.

Har två saker som jag tänkte ta upp. Numero uno; Jag har börjat snusa och är rädd för att bli beroende. Icke bra, icke bra.. Numero dos; Jag pratar endast Engelska och Spanska dag in och dag ut. Kommer jag ens kunna det svenska språket sen när jag kommer hem? Hahaha. Skriva kan jag ju i alla fall. Men prata kanske blir ett annat dilemma.

Tänkte också slänga upp dagens skönaste låt innan jag sticker för att utforska ytterligare.. Och det är denna; Danza Kuduro- Don Omar, Lucenzo. Vet inte vad det är,  om det är språket, rösten, flowet eller rytmen som gör låten. Men något är det och jag är så gott som fast. Lyssna och njut. En sak till, du blir sommrig if u know what i mean. Me likey!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar