torsdag 16 december 2010

Baptism

Har förflyttat mig nu faktiskt och är nu hos mamma. Sikken förflyttning va ;-) Har också dampat sönder angående min dator och det var riktigt riktigt nära att den fick kastas ut i snön. För guud så den krånglade!! Men det lönar sig att bli förbannad och att vara det en stund, för sedär ja. NU FUNGERAR DEN SOM DEN SKA IGEN. wohooo.

Och på tal om någonting helt annat skulle jag egentligen haft en liten plåtning idag. Men i och med att jag absolut inte känner mig på topp och mitt skatbo till hår fick jag lov att skjuta upp den till i början på januari istället. Plåtningen kommer vara tillsammans med Amanda och jag tror att det kommer bli helt grymma bilder. :-) spännande..

Annars då, egentligen borde jag ta mig en riktigt lång promenad i vinterkylan och rensa lite tankar och funderingar som jag har. Och fatta beslut likaså. Men i och med paradise finalen hoppar jag det. Och kom på den smarta lösningen att ta promenaden till morgonen istället.

Kvällsmat och mys med mammsen väntar och till er andra ha en fortsatt härlig torsdag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar