tisdag 14 december 2010

Fly baby fly

@ jonas, trollens och framförallt systers hem. Efter en dag uppe på minstingens dagis, där det vankades lucia-tåg. Och som vanligt blev jag inte ett dugg förvånad över att lille Wilda kommer in och gör succé. Hoppar, tjoar, dansar, gapar och stojjar i ren allmänhet. Men hur charmigt var det inte då? :-) lätt den sötaste ungen på det dagiset i alla fall. Fast senare efter entrén var det icke så roligt längre då hon helt plötsligt inte alls fick bete sig som hon ville, då det faktiskt var levande ljus en bit ifrån henne. Det hela slutade med att hon hamnade i mammas knä. Men ack så bra det gick ändå :-)

Lite lusse-fika och sen vidare till grums för att lämna lite diverse saker till S. Nu var det gjort. Skönt! Slipper jag höra tjatet från mamma om det.

Paradise as usual. Ovanligt? nej. Men jag gillar det. Underhållning på hög nivå. Eller är det bara jag som inte har något liv? Mohahah.

Det tror jag icke att det är, men nu är det dags att återigen bättra på brännan lite. Så slänger jag in en bild sen på mosters älskling. Tomtemor var hon visst. Sedär vad fel det kan bli ibland ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar