torsdag 30 december 2010

One two three

Inväntar syster och gänget i ren frustration alltså. Så jävla arg och det på min telefon. Ena stunden fungerar den och den andra är den helt väck. Snacka om frustrerande när det inte ens går att sätta på skiten. Och jag som bara måste ha tag i ett bankgiro nummer som finns där och ingenstans. Jävla skit också.. Tänkte försöka att lugna ner mig lite och försöka igen snart men känner jag mig själv rätt och telefonen framförallt är det nog bara att stryka ett streck över den just nu. Den har gjort sitt. Och jag kan fortfarande inte göra annat än att vänta tills jag får hämta ut min iPhone 4. Vill ha den och det är NU.

Intväntar syster som sagt, blir en tripp till "city" och sen följer jag nog med henne hem. För en mer uttråkad människa får ni nog leta efter just nu. Ska sola och drömma mig bort till Hong kong. Hahaha. Nej men sola ska jag och sen ikväll är det bingolotto som gäller. Meningslöst spel men det ryktas att det är min tur att vinna ikväll så, vad gör man inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar