måndag 13 december 2010

Good times

Klockan är strax innan 00.00 snåret och jag är uppe. Varför? Jo det ska jag tala om för er. Jag kan varken sova eller lägga mig ner då en slags växtvärk infunnit sig något förbannat i hela mitt vänstra ben. Och min vänstra arm ändå ut till fingerspetsarna. Så detta inlägg skrivs enbart för att skrivas med en ensam hand dessutom, högern givetvis. Aj så ont det gör. Och är det verkligen växtvärk är min fråga? Hade man inte bara det när man var liten? Och om inte, vad är det då? Vitaminbrist kanske? Då jag faktiskt stött på det fenomenet förr och ja, det känns precis som växtvärk faktiskt. Och ja, ONT gör det.

En massage skulle sitta finfint just nu. Och det finns endast två personer som kan sin grej inom detta. Sofy och jonas. En massage från er skulle uppskattas till tusen just nu. Men istället, ja istället får jag försöka lägga mig ändå och tycka synd om mig själv. För känner jag såhär imorgon lär det inte bli kul vill jag lova. Då jag knappt kan gå heller för den delen. Och ja, det är synd om mig nu. Vill bara springa men kan inte. Buhu!!

Vilka problem va? Men med lite ibumetin knapring kanske det hjälper (håll tummarna)

och godernatt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar