söndag 26 december 2010

Happyface

Long time no see. Ja sedär ja. Och vad beror det på denna gång då? Jo, jag har inte haft tid helt enkelt. Jag har också valt att priotera annat före. Så nu vet ni det också :-)

Vad har jag sysselsatt mig med då? Ja det är en hel del och för att inte skriva ett helt A4 tänker jag fatta mig kort.

- Jag har gjort comeback i skolan kan man säga. Och ja, det kändes bra. Över förväntningarna faktiskt. Jag har också vart på möte (också i skolan) angående mina studier. Det hela slutade med att jag nu ska plugga på distans vilket känns riktigt bra och vilket var det bästa för mig.
- Jag har också bokat in en resa till HongKong som är betald och klar. Den 5/2 åker jag och kommer hem runt den 6/3.

Och givetvis har även jag firat jul och allt annat. Och många fina juleklappar fick jag. Såsom grejer till lägenheten, pengar, kläder, smycken och annat smått&gott. Festat har jag också hunnit med. Och ja vad mer ska jag säga? :-) Jag är nöjd. Och det är skönt att julen äntligen är över, då jag inte är ett fan av den direkt.  Men mysigt har det att varit och det är absolut gemenskapen som är det bästa med julen. Att man samlas alla och äter,skrattar, pratar och bara umgås. Ja min jul har varit TOPPEN trots allt.

Hur har eran jul varit? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar