torsdag 30 december 2010

Drama, drama och drama

Efter att ha vaknat upp för tredje och allra sista gången idag är jag fortfarande hur trött som helst. Det var ett jävla liv inatt. Polisbilar hit och dit och skämtandes hit och dit om att det skulle vara skottlossning osv osv. Och vad visar det sig att vara då? Jo en skottlossning. (återigen) Vaknar upp runt 03.00 snåret av att brorsan kommer in och säger att det faktiskt varit en skottlossning. Och jag fattar inte vad det är som händer med grums och hur grums såkallade "framtid" kommer se ut. Jag är glad att jag numera inte bor kvar här och som jag sa till mammsen igår är det tusen gånger bättre att bo i en storstad då du inte alls märker av allt som händer på samma sätt. Och givetvis menade jag inte at Karlstad för mig är en storstad. Men det är i alla fall bättre än grums på alla sätt.

Det finns folk till allt och det kommer det alltid att göra. Kom ihåg det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar