onsdag 15 december 2010

Confused

Återigen på plats hos syster och har varit det ett tag. Blivit alldeles för mycket tv och film häng idag. Usch. Ett under att man fortfarande är vaken säger jag bara, för är det någon sak jag verkligen blir trött av är att se på film. Fast ändå vill jag ju se allt som händer,så sova kan jag icke. I-landsproblem?

Och nu när jag väl ska sova, ja då kan jag inte sova. För det första ligger jag i en soffa, en soffa som inte är av det skönaste laget (dock väldigt fin), har systers äldsta dotters hamster som springer runt i sitt otroligt fula hjul dag ut och in och två stycken som både skriker och pratar i sömnen på det. Grymt va? Ser ut att ta ett tag innan jag somnar i alla fall. Och jag som vanligtvis slocknar på stört.

Mötet förut gick bra förresten och den 12:e januari är det dags igen. Och vad mer ska man säga, det går bra nu :-) 

Ska försöka få mig några timmar i soffjäveln i alla fall och skyll inte på mig om tingeling ( dvs hamstern) är död imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar