tisdag 28 december 2010

Svar på tal;

Jag har fått många förfrågningar hit och dit, till höger och vänster om varför jag ska till Hongkong och vad jag ska göra där? Det ska jag tala om för er;

Hongkong var absolut inget som var planerat från början. Utan ett besök hos pappsen och Panama var det som var inbokat. ( även det i februari) men istället fick jag en inbjudan till Hongkong. Då både bekanta till både mig och framförallt pappa bor där. Och vad jag ska göra är ännu inte helt klart, men jag ska framförallt ta vara på tiden där nere, umgås, ta hand om mig själv, shoppa, bada, sola och göra annat som jag faktiskt drömt om hur länge som helst. Och har jag tur blir det även en tripp till Thailand under tiden som jag är där nere.

Jag åker den 5/2 till Arlanda och flyger till helsingfors för byte av flyg där. Där hoppar jag på planet till Honkong och är framme någon gång på förmiddagen den 6/2. Jag blir borta en månad ungefär :-)

Och jag säger bara en sak, fy så spännande. Och att jag ska flyga själv för första gången i mitt liv är också en utmaning. Men vill man så lyckas man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar