lördag 18 december 2010

Ivrig

Är nu placerad i mammas soffa efter en första dag på jobbet. Och ja vad ska man säga? Det gick bra och det bjöds på riktigt god mat- pommes, bea-sås, sallad och fläskfilé. Och det satt riktigt fint vill jag lova. Mums! :-)

Är numera helt slut och lite lätt irrieterad på mig själv. Varför kan man undra? Jo, för förut under de timmar jag jobbade (och givetvis utan telefon) märker jag när jag ska byta om och dra mig hemåt att jag fått ett missat samtal och det var heller inte från vem som helst utan nämligen dolt. Och tror ni jag blir glad då eller? Svar nej. Jag själv tror att det kan ha varit Big brother. Fast ändå inte, då jag skickade in ansökan inatt runt 01.00 tiden och så snabba kan de väll inte va? Och sen en till sak, varför skulle de ringa från dolt nummer? Men det som ändå slår mig är vem annars skulle ringa 15.26 en lördag från just dolt nummer? Är det någon som har svar på detta? Jag är ivrig. Och jag vill ju komma med.

Men som sagt, TÅLAMOD felicia, TÅLAMOD. Och det tänker jag ha! För att  komma med det ska jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar