fredag 10 december 2010

Firework

Fredag hela veckan, en vit sådan. Hur länge håller det i sig är frågan? Jadu. Klarade en dag, grattis på mig. Dock lovade jag mammsen att vara spiknykter och inte dricka så gott som en droppe innan nästa kryssning äger rum den 27:e januari. Men vips sa det bara och en rad fyllor blev inplanerade bara sådär. 22, 26, 27, NYÅR och så fortsätter det. Och för att inte glömma ser det ut som att det blir en 3-dagars i linköping nästa helg. Men vafan. Varför hålla igen när du kan ha kul och bara köra. Jag tackar inte nej. Jag är en partyprinsessa :-D och jag trivs med det dessutom.

Gör ju comeback i skolan till veckan också. Jises! Och jag ska gå in med en attityd utav dess like. Bara köra på, visa vem jag är och vad jag egentligen går för. Se upp. I´m back. Mohahahah. Typ så känns det. Så jävla gött.

Rätt vinnare av idol också, eller vad säger ni? SÅ GRYM.

Lite facebook-häng väntar och sen några timmar i sängen. Lördag, snygga brudar och fylla väntas. (Skulle dock inte tackat nej till öret och frimis idag, buhuuu)

 PUSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Du är mig en jävel på att festa min lilla honungsmarinerade knäckebrödssmula! haha ;D<3

    SvaraRadera