torsdag 16 december 2010

-

Svar på tal:

Om jag ska vara riktigt ärlig är jag inte den typ av person som tar upp "för" privata grejer här på bloggen som angår mig själv och definitivt inte andra. Men nu är ribban nådd och det har gått alldeles för långt enligt min åsikt. I och med detta inlägg ska jag förklara lite hur situationen ser ut och så vidare utan att avslöja för mycket.

Själva grejen som det hela handlar om tänker jag inte skriva. Men jag kan säga som såhär att jag vet att en hel del vet och sett det jag också har sett. Givetvis. Och nej, det är inte som ni tror. Givetvis får ni bilda er egen uppfattning och ha era såkallade förutfattade meningar om saker och ting. Men som jag sa, det har gått för långt. Och jag själv brukar också säga att man ska kunna stå för något man sagt eller gjort. Och ja, det gör jag, i alla lägen, alla jävla lägen. Men i detta fall kan jag faktiskt inte stå för någonting då jag inte gjort något. Och det är uppenbarligen detta folk runt omrking inte riktigt hajjar? Men jag säger som såhär, jag var med den kvällen. Jag var inte för full och jag hade koll på läget. Och ni andra då? Jo ni var INTE med och ni vet inte ett skit. Så därför tycker jag att ni som nu tycker något om detta, som uppenbarligen en hel del människor gör kan ta det med mig istället och höra vad jag har att säga. För inte en jävel av er där ute vet någonting. Det enda ni sett är det ni sett. Och det har jag också sett. Och återigen, jag visste vad jag gjorde och jag vet vad jag gör. Och nej jag visste INTE att detta pågick. Om jag nu hade vetat detta hade jag då heller inte brytt mig på samma sätt som jag faktiskt gör idag. Och skulle jag velat ha detta där och vilja sjunka så lågt skulle gjort det själv. Men nu var jag inte med på det. Det enda mitt mål den kvällen var att efterfesta och inte ens det var tanken först. Och så blev det såhär... Tragiskt!

Så nu vet ni det.. Och för att påminna er, så nästa gång det är något kan ni ju ta det med mig istället. Och inte snacka för det vet jag många är grymma på.

Och en sak till innan punkt. Mig knäcker ni inte. Så keep up the good work :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar