onsdag 29 december 2010

The trip

Efter att både powerwalkat och solat befinner jag mig återigen hos mammsen ivrigare än någonsin och samtidigt så jävla förväntansfull och NERVÖS. Sitter nämligen och planerar resan till hong kong och vad jag ska göra där och vad jag vill se osv. Och shit vad mycket saker det finns att göra och massvis med shoppingcentrum finns det också. Jag tvivlar inte en sekund på att ge mig iväg. Detta kommer bli stort för mig och en upplevelse framförallt. Och vet ni vad det bästa utav allt är? Jag ska få uppfylla två av mina drömmar som jag haft sen barnsben. Nämligen hoppa bungee jump och fallskärm. Jises!

Något annat som jag givetvis också vill och ska hinna med är att utforska landet i sig och verkligen se vad det har att erbjuda. Åh vad jag längtar när jag tänker efter. Detta kommer bli grymt!! Ge mig februari nu..

Ja det var väll allt- har alldeles för mycket i huvudet just nu och det enda jag kommer få ur mig nu ändå är hur jävla glad jag är över att jag tog denna chans/möjlighet. Shit säger jag bara. Det kommer bli spännande och jag kan inte annat än att längta, så för att inte tjata hål i huvudet på er joinar jag morsan som spanar polisbilar i fönstret istället. Spännande va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar