torsdag 9 december 2010

Our own way



Sagt och gjort har dagen i sig bestått av en del plugg. Men frågan jag ställer mig själv är om det verkligen är tillräckligt? Funderar ett tag, alltså bara några sekunder och inser med en gång att jag absolut inte fått mycket alls gjort. Och ja, vad kan det bero på? Har ni svaret? Jag har svaret.

Dagen fram tills nu har i stort sett spenderats med syster, hennes små troll och lite mamma på det. Vi har gjort ett pepparkakshus (för barnens skull) som enligt mig inte blev så lyckat. Men att smaska i sig det lite längre fram funkar nog. Knäck har vi också hunnit med och en tur i badhuset likaså. Herregud säger jag bara, efter många rundor hit och dit och barn överallt blir man trött, tro mig. Inget negativt nu, men det tär på krafterna. Om jag ska vara riktigt ärlig känns det mer som jag haft ett riktigt köttar-pass i gymmet. Så slut är jag och skulle kunna somna på stört. Men är det tv-torsdag så är det!! Bara att bita ihop. Hahahaha.

BB ansökan ska ju skrivas idag också. Dåligt med hjälp från er, men är man grym så är man. Så jag tror nog jag klarar det på egen hand. Och om inte, så gör jag väll inte det. Ett prat med pappsen lite senare blir det också. Prata lite mer om resan och framförallt hur länge jag ska stanna. Vilket just nu är helt oklart i och med att jag verkligen inte kan bestämma mig, då det är så mycket som händer jämt och ständigt. Och med min impulsiva sida funkar det då inte att bara resa bort och vara borta i drygt 2-3 månader. Hell no!

Menmen, det löser sig alltid- som förövrigt är mitt motto. Grymt va?

Tänkte ta mig en massa frukt nu och lite knäckis. Ha det gött så länge. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar