lördag 18 december 2010

Coooozy

Haft lördagsmys med mammsen hela kvällen, fy så skönt!! :-) Och behövligt. Om jag måste erkänna en sak blev jag faktiskt helt slut av mina 5 timmars jobb förut men det hindrade inte mig till att missa Robinson-finalen. Och äntligen säger jag bara. Rätt vinnare. SÅ JÄVLA BRA ÄR DU ERIK!!

Inget kryssnings-bokande blev det idag heller, istället skjuter jag upp det till morgondagen då även träning SKA hinnas med. Som mamma sa förut: inte konstigt att du får ont i hela kroppen då du aldrig rör på dig felicia. Och okej då, jag håller med. Så ni kan ju gissa vad mitt nyårs-löfte kommer vara? Nämligen att satsa stenhårt på träningen. Då jag även ska införskaffa mig ett löpband, lite hantlar och en pilatesboll. Detta tror jag kommer bli perfekt och om inte i alla fall en bra start..

Dagens skönaste: mamma givetvis. Och göteborgaren (kund) på jobbet förut idag. De två har definitivt gjort min dag. Och givetvis blev humöret bättre då bästa Josefine ringde för en stund sen. Du är bäst josefine. :-)

Soffan kallar och mina otränade ben bara värker och värker så undra på om man inte ska lägga sig kanske? Jo det gör vi.  Och till er andra, ha en grym lördag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar