tisdag 7 december 2010

This time

Ofräsch och jävlig ligger jag återigen här i min sköna, det vill säga sängen. Inväntar paradise och skjuss till grumset och mammsen. Vilket kan behövas. En full resväska och en stor ikea-påse med lortkläder väntar på att bli tvättade. Och vem ställer inte upp då om självaste mammsen?  Hahahaha. Och vet ni vad det värsta är? Att hon själv erbjuder sig om att tvätta det, trots att hon klagar på att jag aldrig tvättat själv sen jag flyttade hemifrån för drygt 2 år sen (tror jag). Visst ligger det en sanning i det hon säger, för jag har ju trots allt aldrig tvättat själv. Ung&bortskämd?  Eller varför inte prinsess-varning, som pappa alltid kallar det?

Jag själv tippar på att jag helt enkelt är värd det. Och jag klagar inte, jag gillar läget!!

Vad det något mer tro? Solarium, plugg och fika med underbara vänner, ja det är väll så resten av veckan ser ut. Vit helg dessutom. Heja mig, eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar