tisdag 21 december 2010

Like A G6

Tisdag och återigen hemma. Osminkad och soffläge. Inväntar mamma2 och ett stopp på bk, sedan till dagiset och hämta upp hampus busen och sen hem till dem. Och ja vad ska hända? Jo jag jag ska agera barnvakt och jag har även lovat att baka. Och som jag alltid gör, det vill säga hålla det jag lovar är det bara att visa mästerskillsen i köket. För er som funderar och tänker hur svårt ska det vara måste jag faktiskt få gå till självförsvar. Har aldrig någonsin i mitt liv bakat varken knäck eller lussebullar förut och idag ska jag pröva på båda. Och gör mig en tjänst, håll tummarna för mig. Ínget som ska brännas här inte :-D

Har även hunnit med en runda till stan tidigare idag med syster och wilda. Och jises vad mycket folk och stress hit och dit det är. Trots att klockan bara var runt 11-snåret. Herregud säger jag bara. Jag är en sådan människa som inte gillar när det blir för mycket, ja för mycket av allt helt enkelt. Men efter många om och men hittade vi ÄNTLIGEN en parkering och ytterligare efter några vändor hittade vi också det vi suktade efter- jonas julklapp. Och jävlar ta han om han inte blir nöjd! Hahaha.

Som många av er därute säkert vet har jag ju sökt till Big Brother och väntar fortfarande på samtal. Jag har också fått en inbjudan att åka till Hong Kong och bli borta ett tag. Sol, bad och värme. Så detta kan bli svårt. Men om jag ska vara ärlig är mitt val ganska så uppenbart. Vad tror ni jag väljer? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar