onsdag 29 december 2010

Hohohoho

Fira jul med sean banan, hohoho. Och ja jag har tyvärr fått sean banans nya låt på hjärnan. Men lite skön är den att.. Annars skulle den aldrig sätta sig. inte sant?

Skulle som sagt varit hos frissan igår men på grund av lite missförstånd hit och dit blev det framflyttat ytterligare en gång. Men nu sitter jag här och är färdigfixad i håret och det känns underbart. Blev inga stora förändringar denna gång men i april ni, ja då ska ni få se på andra bullar. Page ska klippas och jag ska inte sätta in hårförlängning igen förrän det börjar närma sig studenten. Och nej, detta har inte jag bestämt. Utan det är snarare min frisör som fått för sig att jag skulle vara sååååå fin med page. Så jaja. Efter många om och men gick jag med på det, jag slipper ju trots allt bära vinterjacka med korthår (vilket jag hatar) och jag får tillbaka längden på håret i juni där någongång. Så ja, det var väll  inte så mycket annat att göra. Så jag fick gå med på det trots allt. Jag tror jag fixar det, vad tror ni? Kommer nog inte bli så pjåkigt ändå..

Bilder på mig och mitt hår (korta hår det vill säga) kommer senare ikväll då jag absolut inte har en blek om vart kamera-sladden befinner sig just nu.

Och nu, ja nu ska KRYSSNINGEN bokas. Så tänkte rusa till luren och boka så hörs vi någon gång ikväll! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar