söndag 19 december 2010

Sunday bloody sunday

Efter en mysig och lugn gårdagskväll har jag nu vaknat till liv. Härligt, riktigt härligt faktiskt. Då jag inser att jag faktiskt inte sovit bort hela dagen och jag är heller inte bakfull.Utan jag kan dra mig ett tag till innan jag tar tag i mitt liv och även denna söndag.

Som jag skrev igår ska träning hinnas med idag och jag funderar redan nu på om jag ska slänga i mig lite frulle och sen ta mig en powerwalk. Vilket för mig är en bra start på dagen. Dock snöar det ute. Men lite frisk luft har man väll inte dött av? Fast först tänkte jag ta mig en titt på det allra sista avsnittet av Kenza&Tyra show som jag missat. Så ja vi får se helt enkelt, har det gett sig att snöa går jag mer än gärna ut. En sväng till solariet och tillbaks får det nog bli, då jag både får frisk luft, röra på mig och ytterligare lite färg. PERFEKT

Kan tänka mig att många är riktigt sega och slitna sen gårdagen idag. Och jag säger bara en sak. Skyll er själva! Hahahaha. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar