torsdag 16 december 2010

Be strong no matter what

Efter ytterligare en lunch hos syster med henne och trollen sitter jag nu här. Och nej, det är inte ovanligt. Det jag då är här för i detta fall är inte och berätta min dag och hur den ser ut as usual. Utan snarare något helt annat.

Kan ju börja med att säga att jag sett det sjukaste på riktigt länge och det enda jag och mina nära runt omkring kan göra är att skratta åt saken. Eller rättare sagt skratta åt killen. Och nej, det är inte en världskänd bloggare jag snackar om nu som många kan tro efter detta inlägg. Utan snarare en bloggare utav ö-kategorin. Det vill säga en kille som tror oerhört mycket om sig själv och ut efter detta "hittar på" en massa saker och yttrar sig om ett skit han inte vet. Det är precis så jag uppfattar denna killen. Och alltid på ett och annat sätt har uppfattat honom. Så ja, en hel del skratt har det blivit. Du som är denna killen jag pratar om vet mycket om att det är du och det är precis det som är meningen. Ja vad mer ska jag säga? Du är en oskön kille som inte har ett skit att komma med och framförallt inte i den såkallade "bloggvärlden". Menmen, jag önskar dig all lycka lill-killen. Keep up the good work ;-) Mohahaha.

Och för att påminna er igen, nej det är inte C detta handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar